Obuka vozača

Teorijska nastava...


Novi zakon o saobraćaju predviđa i obaveznu teorijsku nastavu.
Kako vožnja postaje jedna od osnovnih potreba čoveka u savremenom društvu i kako svakodnevno na vestima slušamo o negativnim posledicama saobraćaja (saobraćajnim nezgodama) , nameće se potreba za poboljšanjem ukupne situacije u saobraćaju.
Jedan od načina da se poboljša stanje u saobraćaju je svakako uvođenje teorijske nastave u auto školama.
Da bi se smanjio broj stradalih u saobraćaju u budućnosti neophodno je angažovanje svih resursa društva u kojem živimo.
Naime, Auto Škole imaju misionarski zadatak da preko novih kandidata za vozače utiču na ukupno podizanje svesti o značaju bezbednosti saobraćaja.
Najčešća nastavna metoda na teorijskoj nastavi
Metoda prezentacije


Cilj teorijske nastave nije nametanje nepotrebnih troškova za sticanje vozačke dozvole.

Neko će reći "pa mogu ja i kući da naučim testove" i u pravu je, testovi i treba da se uče kući, teorijska nastava ne služi za učenje testova.

Čemu teorijska nastava i koji su njeni ciljevi?

Navešćemo teme teorijske nastave kako bismo olakšali budućim polaznicima da shvate zašto je važno da prisustvuju časovima.
Časovi traju 45 min,
3 časa dnevno
Plan teorijske nastave sadrži 30 časova predavanja i 10 časova vežbi.
Opis tema:
  • Značaj bezbednosti saobraćaja
  • Posledice nebezbednog ponašanja u saobraćaju
  • Uticaj saobraćajnih nezgoda na najbližu okolinu i  društvo
  • Uticaj vozača (postupanja,psihofizičko stanje, alkohol)
  • Uticaj puta (stanje puta i okolina)
  • Uticaj vozila (aktivna i pasivna bezbednost)
  • Teorijsko objašnjenje radnji sa vozilom u saobraćaju
  • TESTOVI vežbe  rešavanje i ocenjivanje
Auto Škola Stop Line nudi vam kvalitetnu nastavu uz primenu savremenih nastavnih sredstava kako bi ste na što zanimljiviji način shvatili i naučili kompletan sadržaj nastave.



Praktična obuka...


Najbitniji segment obuke vozača svakako jeste praktična obuka upravljanja vozilom u saobraćaju

Ne verujte u priče da nisu svi  za volan.
Svako ko se bar malo potrudi može da nauči da vozi bezbedno 
Zabluda je da se vožnja uči tek nakon sticanja vozačke dozvole, tada stičete dodatnu rutinu i iskustvo, zato pažljivo birajte auto školu.







Osnovni uslovi za dobru obuku:
  • apsolutno ispravno vozilo
  • instruktor koji ima znanje i želju da Vas nauči da vozite
  • Vaša zainteresovanost i posvećenost
Kada se može početi sa vožnjom, uslovi?
  • Položen teorijski ispit (test)
  • Važeće lekarsko uverenje
  • 16 godina
Kako izgleda obuka vozača, plan obuke?

     Plan praktične obuke sadrži 40 časova vožnje
     Dobar instruktor prilagođava obuku mogućnostima svakog kandidata...
  • početna obuka na poligonu
    • primarni cilj je učenje osnovnih radnji kao što su: pokretanje vozila, promena brzina, zaustavljanje, vožnja unazad i sticanje osećaja za upotrebu kvačila(spojnice),upotrba vozačkih ogledala pri vožnji unazad itd..
    • izvođenje poligonskih radnji po zadatom redosledu
  • ulice sa slabim intenzitetom saobraćaja
    • promena prvog, drugog i trećeg stepena prenosa kao i učenje kombinovanog kočenja upotrebom radne(nožne) kočnice i  "motornog kočenja"
    • prolazak kroz raskrsnice regulisane "pravilom desne strane", skretanje, održavanje pravca,mimoilaženje,obilaženje,polukružno, upotreba signalizacije itd.
  • ulice sa srednjim intenzitetom saobtaćaja
    • promena prvog, drugog ,trećeg i četvrtog stepena prenosa kao i uvežbavanje kombinovanog kočenja upotrebom radne kočnice i  "motornog kočenja"
    • raskrsnice regulisane saobraćajnim znakovima ili semoforima.
    • skretanje ulevo sa propuštanjem vozila iz suprotnog smera
    • prestrojavanje i promena saobraćajne trake u "gužvi"
  • ulice sa jakim intenzitetom saobtaćaja
    • promena prvog, drugog, trećeg i četvrtog stepena prenosa kao i vežbanje kombinovanog kočenja upotrebom radne(nožne) kočnice i  "motornog kočenja"
    • pravilno izvođenje radnji vozilom  u saobrabračaju, držanje bezbednog odstojanja
    • vožnja u "stani kreni " režimu,  zastoj saobraćaja
    • vožnja autoputem, pravilno uključivanje, isključivanje i preticanje
      •  vožnja brzinom većom od 50 km/h
  • noćna vožnja
    • upotreba svetala
      • uključivanje dugih ili kratkih svetala u toku vožnje
      • podešavanje visine svetlosnog snopa kratkih svetala
    • upoznavanje sa specifičnošću noćnih uslova vožnje
      • zaslepljenost vozača vozilom iz supreotnog smera, prilagođavanje brzine uslovinma vidljivosti, loša signalizacija itd.
  • uvežbavanje radnji u saobraćaju (sticanje rutine)
    • pravilno izvođenje svih gore navedenih radnji u saobraćaju radi sticanja navike i potpune automatizacije svih radnji.
  • uvežbavanje ispitnih trasa
    • vožnja ispitnim trasama na kojima se polaže vozački ispit
    • vežbanje radnji koje su se pokazale kao problematične za kandidata
    • poligonske radnje
Čas vožnje traje 45 minuta vožnje!
Možete imati maksimalno dva časa vožnje dnevno u vidu dvočasa 90min.

Saveti za ispit voznje

Auto Škola Stop Line, Beograd
Vaš drug na drumu

Нема коментара:

Постави коментар